close

 

中英歌詞/Lyrics:
(中文部份為本人自行翻譯,如有誤歡迎留言指教;如需取用/引用/轉載請務必事先告知)

 

He says save me, save me

She says maybe, maybe…

 

他說,救我,拯救我

她說,或許,或許吧......

 

She starts to turn away when he says…

 

她轉身離去

就在他開口說......

 

Hate me

Break me

Let me feel as hurt as you

Push me

Crush me

But promise me you'll never let us go

 

怨恨我

打擊我

讓我也能感受到妳的痛楚

推擠我

粉碎我

但請保證

妳絕不會讓我們解脫......

 

Hate me

Break me

Then save me, save me

Push me

Crush me

Then save me, save me

 

怨恨我

打擊我

然後拯救我,救贖我

推擠我

粉碎我

然後拯救我,救贖我

 

She stops walking, walking

He stops falling, falling

 

她停下腳步,停下腳步

他停止墜落,停止墜落

 

He looks her in the eyes and he says…

 

他直視她的眼睛並開口......

 

Hate me

Break me

Let me feel as hurt as you

Push me

Crush me

But promise me you'll never let us go

 

怨恨我

打擊我

讓我也能感受到妳的痛楚

推擠我

粉碎我

但請保證

妳絕不會讓我們解脫......

 

Hate me

Break me

Then save me, save me

Push me

Crush me

Then save me, save...

 

怨恨我

打擊我

然後拯救我,救贖我

推擠我

粉碎我

然後拯救我,救贖我

 

Hate me

Break me

Then save me, save me

Push me

Crush me

Then save me, save me

 

怨恨我

打擊我

然後拯救我,救贖我

推擠我

粉碎我

然後拯救我,救贖我

 

He says save me, save me

She says maybe, maybe…

 

他說,救我,拯救我

她說,或許,或許吧......

 

He says...

Hate me

Break me

Let me feel as hurt as you

Push me

Crush me

But promise me you'll never let us go

 

他說......

怨恨我

打擊我

讓我也能感受到妳的痛楚

推擠我

粉碎我

但請保證

妳絕不會讓我們解脫......

 

arrow
arrow
    文章標籤
    Hate Me Eurielle
    全站熱搜

    iruril 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()