close

 

中英歌詞/Lyrics:
(中文部份為本人自行翻譯,如有誤歡迎留言指教;如需取用/引用/轉載請務必事先告知)

 

While you sleep, dream of me
I'll be keeping our memories
Living in my heart and soul
Waiting for the day
When we will be together again

 

在你沉睡時夢見我

我會守護我倆的記憶

讓它持續活躍在我的心,我的靈魂中

等待那一天

當我們再度相聚

 

Carry me to my love
O'er the sea to the clouds above
Where I know he's waiting for me
Carry me to my love
O'er the sea to the clouds above

 

載我去找我的愛人吧

度過海峽,直到那雲端之上

到他正在等待我的地方

載我去找我的愛人吧

度過海峽,直到那雲端之上

 

Take me away to the shining light
Over the waves peaceful at night
There among the stars glowing in the dark
You watch over me
Smiling down patiently

 

帶我離開,到那陽光遍灑之地

越過夜晚的寧靜波濤

在那群星中,在黑暗中閃耀著

是你看護我的臉龐

帶著永恆的微笑俯視



Carry me to my love
O'er the sea to the clouds above
Where I know he's waiting for me
Carry me to my love
O'er the sea to the clouds above

 

載我去找我的愛人吧

度過海峽,直到那雲端之上

到他正在等待我的地方

載我去找我的愛人吧

度過海峽,直到那雲端之上

 

Carry me to my love
O'er the sea to the clouds above
Where I know he's waiting for me
Carry me to my love
O'er the sea to the clouds above

 

載我去找我的愛人吧

度過海峽,直到那雲端之上

到他正在等待我的地方

載我去找我的愛人吧

度過海峽,直到那雲端之上

 

arrow
arrow

    iruril 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()