中英歌詞/Lyrics:
(中文部份為本人自行翻譯,如有誤歡迎留言指教;如需取用/引用/轉載請務必事先告知)

 

Playground school bell rings again

Rain clouds come to play again

Has no one told you she's not breathing?

Hello, I am your mind giving you someone to talk to

Hello

 

遊樂場上,學校鐘聲再度響起

雨雲再次前來嬉戲

難道沒有人告訴你,她沒有呼吸了嗎

哈囉,我是你的腦海創造出來、讓你有交談對象的幻想

哈囉

 

If I smile and don't believe

Soon I know I'll wake from this dream

Don't try to fix me, I'm not broken

Hello, I am the lie living for you so you can hide

Don't cry

 

如果我保持笑容,堅持不相信

很快我就會從惡夢醒來

不要嘗試修復我,我沒有壞掉啊

哈囉,我是為了讓你可以逃避而存在的謊言

別哭

 

Suddenly I know I'm not sleeping

Hello, I'm still here

All that's left of yesterday

 

突然間,我察覺自己並沒有沉睡

哈囉,我還在這裡

完整地被昨天遺留下來

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 iruril 的頭像
    iruril

    浣熊洞

    iruril 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()