close

 

中英歌詞/Lyrics:

(中文部份為本人自行翻譯,如有誤歡迎留言指教;如需取用/引用/轉載請務必事先告知)

 

She lost her brother a month ago

His picture on the wall and it reminds me

When she brings me coffee, her smile

I wish I could be with her 'til my last day

他掛在牆上的照片提醒著我

一個月前,她失去她的手足

當她為我端咖啡時

她的笑容讓我希望能伴在她身旁,直到我生命的最後一天

 

She said she gave all her love to me

We dreamt a new life

Some place to be at peace

But things changed suddenly

I lost my dreams in this disaster

她告訴我,她將所有的愛給我

我們夢想過在某個地方

平穩過著新生活

但事情卻突然走樣

我的夢想在這場災難中破碎

 

I'm crying

Missing my lover

I don't have the power

On my side forever

Oh, where is my lover?

And I got no power

I'm standing alone, no way

Calling out your name

我痛哭

思念著我的愛人

我沒有足夠的力量

堅持自己的信念

噢,我的愛人在哪裡?

而我沒有力量

我獨自站在原地,無路可走

呼喊著妳的名字

 

I said I gave all my love to you

We dreamt a new house

Some place to be at peace

But things changed suddenly

I lost my dreams in this disaster

我說過會將我全部的愛給妳

我們夢想過能有新房子

在那裡平穩生活

但事情卻突然走樣

我的夢想在這場災難中破碎

 

We don't know what is wrong tonight

Everybody's got no place to hide

No one's left and there's no one to go on

All I know is my life is gone

今晚究竟是哪裡出了錯

所有人都無處可逃

沒有倖存者,也沒有後繼者

我只知道,我將命絕於此

 

I'm crying

Missing my lover

I don't have the power

On my side forever

Oh, where is my lover?

And I got no power

I'm standing alone, no way

Calling out your name

我痛哭著

思念著我的愛人

我沒有足夠的力量

堅持自己的信念

噢,我的愛人在哪裡?

而我沒有力量

我獨自站在原地,無路可走

呼喊著妳的名字

arrow
arrow

    iruril 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()