close

 

中英歌詞/Lyrics:

(中文部份為本人自行翻譯,如有誤歡迎留言指教;如需取用/引用/轉載請務必事先告知)

 

I would give up everything

Before I'd separate myself from you

After so much suffering

I finally found unvarnished truth

I was all by myself for the longest time

So cold inside

And the hurt from the heartache would not subside

I felt like dying

Until you saved my life

我寧可放棄一切,也不願與你分離

經過這麼多波折

我終於找到不滅的愛情

這麼長的時間,我都是獨自一人

內心如此寒冷

心裡的痛苦不曾止歇

感覺生不如死

直到你拯救了我

 

Thank God I found you

I was lost without you

My every wish and every dream

Somehow became reality

When you brought the sunlight

Completed my whole life

I'm overwhelmed with gratitude

'Cause baby I'm so thankful I found you

感謝上帝讓我遇到你

在你我相遇前我曾迷失

在你帶著陽光走進、完整我的生命之後

我所有的希望、所有的夢想

突然都成了真

我的內心滿懷感恩

因為我是如此感謝與你相遇,寶貝

 

I will give you everything

There's nothing in this world I wouldn't do

To ensure your happiness

I'll cherish every part of you

'Cause without you beside me I can't survive

Don't wanna try

If you keeping me warm each and every night

I'll be alright

'Cause I need you in my life

我會為你獻出一切

為你做任何事,只要能確保你能過得快樂

我會珍惜你

因為沒有你的陪伴──我連試都不敢試──

我將無法活下去

只有你每晚給予我溫暖,我才能沒事

我就是如此需要你

 

Thank God I found you

I was lost without you

My every wish and every dream

Somehow became reality

When you brought the sunlight

Completed my whole life

I'm overwhelmed with gratitude

'Cause baby I'm so thankful I found you

感謝上帝讓我遇到你

在你我相遇前我曾迷失

在你帶著陽光走進、完整我的生命之後

我所有的希望、所有的夢想

突然都成了真

我的內心滿懷感恩

因為我是如此感謝與你相遇,寶貝

 

See I was so desolate before you came to me

Looking back

I guess it shows that we were destined

To shine over the rain to appreciate

The gift of what we have

And I'd go through it all over again

To be able to feel

This way

回首過去,我的內心如此蒼涼荒蕪

直到我們相遇

感激喜悅如雨水般潤澤了我

這就是我們註定在一起的證據

若能再次體驗這些感動

我願意再重新面對從前

 

Oh, thank God I found you

I was lost without you

My every wish and every dream

Somehow became reality

When you brought the sunlight

Completed my whole life

I'm overwhelmed with gratitude

See baby I'm so thankful I found you

噢,感謝上帝讓我遇到你

在你我相遇前我曾迷失

我所有的希望、所有的夢想

突然都成了真

在你帶著陽光走進、完整我的生命之後

我所有的希望、所有的夢想

突然都成了真

我的內心滿懷感恩

因為我是如此感謝與你相遇,寶貝

 

Oh, thank God I found you

I was lost without you

I'm overwhelmed with gratitude

My baby I'm so thankful I found

You, you

I'm overwhelmed with gratitude

My baby I'm so thankful I found

You

噢,感謝上帝讓我遇到你

在你我相遇前我曾迷失

我的內心滿懷感恩

因為我是如此感謝與你相遇,寶貝

我的內心滿懷感恩

因為我是如此感謝與你相遇,寶貝

arrow
arrow

    iruril 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()