close

 

中英歌詞/Lyrics:

(中文部份為本人自行翻譯,如有誤歡迎留言指教;如需取用/引用/轉載請務必事先告知)

 

I find myself lost in the Swedish night

Sunset it's crying in the sky

Suddenly I see a new horizon

And I began to wonder why?

我發現自己迷失在瑞典的夜晚裡

日落將近

我卻突然間看到了新的地平線

而我開始疑惑為什麼?

 

New day, sunrise

Sound the trumpets of the dawn

Far away, for a while

I hear the angels' silent call

Oooh, the silent call

全新的一日,日出了

黎明的號角響起

在那遙遠之處,有那麼一陣子

我聽見天使沉默的呼喚

噢,沉默的呼喚

 

All the answers to this dubious mysteries

In the magic midnight sun

I got an old bag full of recent memories

Many laughs and many cries

在這魔幻的永晝裡

彷彿有著所有未解之謎的解答

我有個老背包裝滿了近期的回憶

許多歡笑,也有許多淚水

 

New day, sunrise

Sound the trumpets of the dawn

Far away, for a while

I hear the angels' silent call

Oooh, the silent call

全新的一日,日出了

黎明的號角響起

在那遙遠之處,有那麼一陣子

我聽見天使沉默的呼喚

噢,沉默的呼喚

 

Spread my wings and fly

Only guided by faith

Through the darkness or light

May have the "whys?"

It's always the same

我展翅飛翔,僅憑信仰指引

穿越黑暗或光明

即使偶爾心存疑惑

它卻是恆久不變的

 

It's always there

Night and day

The silent call

它總是在那兒

不論日夜

那沉默的呼喚

arrow
arrow

    iruril 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()