close

 

中英歌詞/Lyrics:

(中文部份為本人自行翻譯,如有誤歡迎留言指教;如需取用/引用/轉載請務必事先告知)

 

I didn't hear you leave

I wonder how am I still here

I don't want to move a thing

It might change my memory

我沒有聽見你離去

疑惑為何自己仍在這裡

什麼東西我都不想移動

深怕因此讓記憶變調

 

Oh I am what I am

I'll do what I want

But I can't hide

噢我依舊是我

我會做任何自己想做的事

但我無法隱瞞自己的心意

 

I won't go

I won't sleep

I can't breathe

Until you're resting

Here with me

I won't leave

I can't hide

I cannot be

Until you're resting

Here with me

我無法前行

我無法入睡

我呼吸困難

因為沒有你的陪伴

我無法離去

我無處可逃

我什麼都做不到

直到你回到我身邊

 

I don't want to call my friends

They might wake me from this dream

And I don't want to leave this bed

Risk forgetting all that's been

我不想和朋友們聯絡

他們可能會破壞這場夢

我也不想冒著遺忘往事的風險

離開這張床

 

Oh I am what I am

I'll do what I want

But I can't hide

噢我依舊是我

我會做任何自己想做的事

但我無法隱瞞自己的心意

 

I won't go

I won't sleep

I can't breathe

Until you're resting

Here with me

I won't leave

I can't hide

I cannot be

Until you're resting

Here 

我無法前行

我無法入睡

我呼吸困難

因為沒有你的陪伴

我無法離去

我無處可逃

我什麼都做不到

直到你回來

 

I won't go

I won't sleep

I can't breathe

Until you're resting

Here with me

I won't leave

I can't hide

I cannot be

Until you're resting

Here with me

我無法前行

我無法入睡

我呼吸困難

因為沒有你的陪伴

我無法離去

我無處可逃

我什麼都做不到

直到你回到我身邊

 

Oh I am what I am

I'll do what I want

But I can't hide

噢我依舊是我

我會做任何自己想做的事

但我無法隱瞞自己的心意

 

I won't go

I won't sleep

I can't breathe

Until you're resting

Here with me

I won't leave

I can't hide

I cannot be

Until you're resting

Here 

我無法前行

我無法入睡

我呼吸困難

因為沒有你的陪伴

我無法離去

我無處可逃

我什麼都做不到

直到你回來

 

I won't go

I won't sleep

I can't breathe

Until you're resting

Here with me

I won't leave

I can't hide

I cannot be

Until you're resting

Here with me

我無法前行

我無法入睡

我呼吸困難

因為沒有你的陪伴

我無法離去

我無處可逃

我什麼都做不到

直到你回到我身邊

 

arrow
arrow

    iruril 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()